Pages

Saturday, February 4, 2017

3 pics, 3 things.

3 låtar jag sjunger för henne varje dag
- Elsinores slott av Björn Afzelius
- Ack högaste himmel av Dia Psalma
- Grimasch om morgonen av Cornelis Vreeswijk

3 anledningar till att jag älskar den här mannen
- han får vår dotter att skratta
- han stöttar mig i allt möjligt och omöjligt jag får för mig
- det är så himla enkelt

3 saker som känns avlägsna
- den där magen ↑
- att det fanns ett liv innan den där magen (asså, mitt och sambons förra liv)
- sommaren

2 comments:

  1. Magen ja! Tänk att en är så uppe i sin graviditet, att den genomsyrar ALLT och på några timmar är den borta för alltid. Sjukt ändå! Superfin preggobild för övrigt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja och skillnaden i hur lång tid den tog att komma dit jämfört med att försvinna. Tack! :)

      Delete