Pages

Sunday, July 24, 2011

Purpleicious.

Another rainy day... I've been wearing the same polish since friday, felt long. Haha. The one I'm gonna post today is an old one like yesterday. I remember doing this one while studying, I needed a little break... Hehe.

The light purple is Mavala Glasgow, the dark one is CG First Class Ticket and the white dots are CG Snow.

Not the sharpest photo in the bunch but you get the hang of it at least :P

I feel this day has the potential for being a real lazy sunday afternoon 
(I've got no mind to worry, I close my eyes and drift away
Here we all are sittin in a rainbow)
/sings

Btw, does anyone know if there's a way to edit your lable names?
Toodels!

2 comments:

  1. Väldigt söt manikyr!
    Det enda sättet jag lyckats ändra mina etiketter är genom att gå in i varje individuellt inlägg och ändra i det. När den sista är ändrad så försvinner den gamla etiketten helt och är då ersatt av den nya. Himla tidsödande om man har många inlägg, så det gäller att göra rätt från början :p Om nån vet nått annat sätt tar jag också tacksamt emot förslag!

    ReplyDelete
  2. Okej tack för tipset! Jag testar med det då eftersom jag inte har så många inlägg än :)

    ReplyDelete