Pages

Tuesday, August 1, 2017

Vi har gift oss!


Den 29 juli gifte vi oss i trädgården hos en av mina systrar. Det var en lugn dag tillsammans med min fina lilla familj och min syster, svåger och deras två barn :)


Det är tur att hon bor så himla fint så vi fick så fina bröllopsbilder :) 

Jag fixade min brudklädsel själv så jag får väl göra ett riktigt DIY inlägg om den så småningom. Pappan aka maken hade samma skjorta som när Draken föddes för 1. den är så fin och 2. nu har den två fantastiska minnen under bältet <3<3<3


De har dessutom en ny liten kiosk så vi kunde få tramsa oss lite också ;)

Allt är precis som vanligt men ändå litelite finare nu.

Jag älskar dig nu och för evigt!

10 comments:

  1. Ååh <3 Jag är glad att det blev några fina bilder i alla fall :)

    ReplyDelete
  2. Åh vad fint! Och vilka fantastiska bilder! <3 Grattis Helga!!!

    ReplyDelete
  3. Stort grattis!!! Bilderna är verkligen fina, men det går väl knappt att misslyckas med ett sådant motiv :) Strålande vackra! Och jag ser fram mot ett inlägg om din klädsel (själv köpte jag min brudklänning på Lindex för 300, funkade fint det med).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja min syster var en prima bröllopsfotograf! :D Ja asså så skönt att inte ha en massa höga krav på hur ett bröllop (eller bröllopskläder) ska vara!

      Delete
  4. Men grattis. Vad fina ni är tillsammans.

    ReplyDelete