Pages

Friday, May 10, 2013

Day of DIY # 42. NP jewelry.

Hellu!
I've been the worst blogger lately... I blaim the fact that I've actually studied, haven't done my nails a lot and my DIYs have been big stuff that I can't show on the blog yet. Digging through my pics I found some old stuff that I hadn't posted yet so yay DIY! Nail polish jewelry to be exact, made about a year ago. I bought the cabochons (glass pieces) and ring holders + pendant loops (yeah you get what I mean lol) from here.

Pendant made with A England - Saint George.

Another pendant with Barielle - Elle's Spell, China Glaze - Ruby Pumps (I think) and Barry M - Red Glitter. I wanted to recreate this mani as a necklace :)

Then I made several rings. This is Milani - Cyberspace and Depend - 5002 (crackle).


My favorite with two of my favorite polishes :) China Glaze - Rodeo Fanatic and Orly - Rococo A Go-Go.

A England - Merlin and Princess Sabra.

Nail polish jewelry is fun :)
Toodels!

3 comments:

  1. Såååå vackert!!

    sv: Tack snälla för din kommentar. Jag är ny i både djurrättsväsen och feminism, och jag lär mig fortfarande. Ju mer jag lär mig desto mer förbannad blir jag på att jag inte lärde mig tidigare och på att inte andra också kan fatta hur sjuk värld vi lever i!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack :) Det är aldrig för sent att börja bry sig! :) Ja ibland orkar jag bara inte läsa nyheter och sånt för jag blir så ledsen/arg.

      Delete
  2. Haha, ja, ibland är man tamejfan tvungen att få vara väldigt... självframhävande ;)

    ReplyDelete