Pages

Thursday, July 7, 2016

4 pictures from our new home.

Hej!
Vi lever fortfarande i lite flyttstök men ibland när jag tittar mig omkring där vi kommit i ordning tänker jag att vi ändå har det bra. Även om det inte är helt ordnat eller städat. Här är fyra bilder och lite ord från vår nya lägenhet :)

 Efter ett misslyckat försök till placering där den ramlade ner (yikes! men den klarade sig nästan helt) hänger nu spegeln på i princip samma plats som innan, fast i annat sovrum :) Vet inte om jag skrivit nåt om spegeln innan men den var min mormor och morfars från början. Det är nog en av de finaste sakerna jag äger. Kanske att den behöver en god avtorkning dock ;) Snett ovanför mitt huvud syns mitt handavtryck från dagis :) Älskar att hänga saker på befintliga spikar haha.

Den här hörnan brevid balkongdörren blev så fin. Det hängde en spik där och jag tyckte vår tidigare oanvända julklappstavla med katter passade toppen :) Och så ställde sambon byrån där och när det regnat på dessa två växter en hel vecka tänkte vi att vi kanske borde ta in dem. Och så passade de också in. Stället bara inreder sig självt!! ;)

Fast ibland krävs det en lite mer mänsklig insats. Sambon ville måla skafferihyllorna och så enades vi om en blå färg som faktiskt blev så himla fint! Det lyfter hela utrymmet tycker jag :) Plus värsta fancy att ha ett skafferi (mvh ser det positiva med ett väldigt litet kök)

Och så diskis nummer två. Jag behöver väl inte ens förklara varför detta är så himlahimla bra? 8)

Four views from our new apartment.

Toodels!

No comments:

Post a Comment