Pages

Wednesday, April 6, 2016

Moments.

Hej!
Här kommer några fler ögonblicksbilder från den senaste tiden mest för att jag tycker det är lite roligt. Kronologisk oordning och helcrazy.

I februari köpte vi en kokosnöt. Det blev så roliga halvor när vi öppnat den liksom kodak moment (känns som att det uttrycket kommer försvinna med vår generation haha/snyft?).

I början av mars köpte sambon en ny (begagnad) kamera. Skoj!

När vi skulle fota min filt passade vi på att glo/ta på djuren också. "Om ändå hennes fingrar vore morötter" kan jag tänka mig att hon tänkte.

I mitten av mars åkte jag till Syfestivalen i Malmö med min mamma. Jag kände mig fett duktig efter att bara ha köpt de två härvorna till höger från Ullcentrum (asså den färggranna!!! som en godispåse och en regnbåge i ett). Sen precis när vi skulle börja bege oss hem gick vi förbi ett stånd där de sålde sockgarn för 19 kronor styck. Vafan liksom. Köpte stickor 3 i björk (och glömde helt att jag redan hade en extra uppsättning i metall. Aja kan förmodligen inte ha för många) och stickor 3,5 i Knitpro symfonie. Mmmm.

När han jag är kär i gör nåt med paprika sparar han dessa bitarna till mig eftersom jag tycker de är det godaste på paprikan. Äkta kärlek.

Och som att inte paprika var nog har jag fått skåda detta flera kvällar. Helt på eget bevåg <3 Det blev en disktrasa i 100% lin.

Some random moments from february and march.

Toodels!

2 comments:

  1. Blir helt fnissig och upprymd att tänka på att det eventuellt skulle kunna finnas en tid då min sambo också sätter sig och självmant virkar eller stickar. Hoppas jag får uppleva det någon gång!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoppas jag med! Och så hoppas jag att det inte var en one hit wonder för min sambo ;P

      Delete