Pages

Sunday, July 10, 2016

3 pics, 3 things.


3 saker jag är glad över
- att Draken sparkar titt som tätt så jag inte behöver undra eller oroa mig
- att sambon och jag har semester, tillsammans, massor av veckor
- diskmaskinen. Kanske verkar som en konstig sak att vara glad över men vi har så litet kök nu och jag tycker verkligen om att få undan disken direkt

 3 saker jag ser fram emot
- att lära känna en helt ny liten människa
- att verkligen komma i ordning i nya lägenheten
- att fundera mer på vad jag vill göra de kommande åren

3 helt random saker
- tänk att Draken har en liten ofödd kusin som är beräknad i samma månad, så himla crazy och roligt!
- låten jag sjungit mest för Draken är den akustiska varianten av Falconer - Royal Galley. Och varje gång tänker jag att det var väl tusan att jag har för ljus röst haha
- jag trodde det skulle vara jobbigt att inte kunna ha majoriteten av mina kläder men det är faktiskt ganska skönt att inte kunna välja bland så många olika plagg

Sambon som fotat.
Toodels!

No comments:

Post a Comment