Pages

Saturday, August 6, 2016

Cloudy day at the beach.

En fördel med att bo nära stranden är att det går bra att gå dit även när det ser lite mörkt ut i skyn.

En annan fördel är att nära = kort promenad för de gravida i sällskapet.

Typisk turistbild (med icke-turist).

Jag och magen tyckte det var skönt att komma ut en stund, även om det var väldans mörka moln.

Men kanske inte så att vi tänkte trotsa skylten och dyka i.

Det var ungefär den mängden med folk på stranden som vi tycker är lagom.

Sen började det droppa lite på vägen hem men det gjorde ju inget alls.

On august 1st we took a stroll to the beach. Living so close makes us get out more often, even when the clouds are looking a bit dark. The bf snapped the photos of me and the belly.

2 comments:

  1. Härligt. Och speciellt närheten just nu förstår jag. Vi har inte långt till vattnet egentligen, men det känns lite som en evighet just nu så det blir inte så mycket av att promenera dit får jag erkänna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jag orkar bara gå maaax 20 minuters promenader (och helst mkt kortare än så hehe). Eftersom det bara tar 5 min att gå ner till stranden kommer jag ändå ut en del :)

      Delete