Pages

Friday, November 11, 2016

Everyday life.

 
 Alla mina dagar börjar med att vakna bredvid den här spratteltutan. Ibland har hon tigerpyjamas. Den här bilden tog jag när pappan jobbade dagpass så då hade han redan susat iväg till jobbet för flera timmar sen. Så skönt när Draken tycker att vi ska ha sovmorgon!

Vi ligger oftast och tittar en stund på oron som mormorn gjort. Vi har haft den några veckor men Draken tycker fortfarande den är rolig att titta på! Dessutom är den väldans fin :)

Måste bara tipsa om att ha klementinjuice i smoothie. Så himla gott!!

Ibland hinner jag dricka kaffe :P Jag har börjat med ikaffe igen, göttgött. Tänkte jag skulle testa att ha den i te också. Har varit sugen på det de senaste dagarna. Kanske vädret?

Oftast ligger det nån tvätt i maskinen som ska hängas. Det gör jag numera alltid i sovrummet så Draken kan ligga på sängen och vara med :)

Jag har inte använt sjalen så mycket på sistone men en dag när jag tog mig samman och la ner henne i den så somnade hon så gott och jag kunde snusa på hennes huvud en stund <3

Lite osammanhängande haha men så äre nuförtin!

No comments:

Post a Comment