Pages

Wednesday, January 25, 2017

A phtoto a day, november. (sort of)

Hej! Nu så här i slutet av januari tänkte jag att vi skulle kolla på vad jag gjorde i november. Förra året. Haha. Vi kan väl konstatera att det där med ett foto om dagen i en vecka inte var ett koncept för mig. Framför allt med tanke på att veckan har 7 dagar och jag bara har 5 bilder... ;) Men skit i det. Bilderna var färdiga och det är kul ändå!

Måndag och vi tittade i några böcker. Oklart hur kul hon tyckte det var just med att det var böcker men hon roades en stund iaf.

Tisdag och Draken firade sina 3 månader i livet med att somna helt för sig själv. Jag fattade inget men passade på att kasta i mig lite mat. Gissa om detta nånsin har hänt igen ;)

Torsdag och både jag och barnet hade fina outfits 8)

Fredag och jag åt da real efterrätt!! Bananglass med chokladsås och (raw)chokladbollar. Eh ja!

Söndag och jag insåg (förutom att vi verkligen behöver andra skålar haha) att korma + skivad banan is the shit! Konstigt men sant :) Lite som currypizza med banan.

Och det var lite november så där va. Förhoppningsvis kan det komma lite fler vardagliga bilder fast kanske inte för en hel vecka ;)
Toodels!

1 comment: