Pages

Saturday, March 18, 2017

En liten uppdatering.

 Hej! Här ekar det lite tomt. Jag har så mycket strul med min stationära dators internet att det inte blir av att uppdatera. Här kommer iaf två gulliga bilder på Draken som har blivit en hejare på att sitta upp.

Det är så gulligt! Dessutom kan hon roa sig en stund på egen hand medan jag dricker kaffe/stickar/vilar/tittar på henne med förundran eller alltihopa samtidigt!

Förhoppningsvis kommer det lite roliga inlägg framöver för jag tänkte skriva om tygblöjor, vad jag tyckte om de återanvändbara grejerna jag skrev om i somras, 1 färdig och 2 nästan färdiga stickningar och lite annat som jag kommer på bara för att glömma i nästa sekund haha. Ska också försöka hinna med ett bidrag till Monthly Makers för det var så roligt tema och jag har en grej jag behöver göra ändå :)

Men nu ska jag dricka lite smoothie och kanske hinner jag göra det innan barnet vaknar! Toodels!
ps1 hur gulliga är inte det där kläderna? Hade inte bangat på den kattbodyn i vuxenstorlek håhå. ps2 den virkade bollen/kuben är det faktiskt drakpappan som har gjort <3

No comments:

Post a Comment