Pages

Monday, April 25, 2016

Weekly update, week 16.

Hej!
Nu tar vi och kikar på vad mina händer hade för sig förra veckan.

Igår blev jag färdig med baksidans okdel. Imorgon är det som tur var slöjdcafé på bibblan så då ska jag ta med den och få expertråd om hur jag kan fortsätta :) Mitt mål är ju att sy så lite som möjligt hehe.

Förra veckan såg den ut så här. Lite svårt att se skillnad kanske men förhoppningsvis blir den mer spännande nästa vecka :)

Jag fortsatte även på min tavla som jag tror är färdig, iaf för stunden. Mvh bästa ergonomin. CIRKLAR! Och så hade jag jätteroligt med fjärrutlösaren till kameran (varför har jag inte vetat att vi har en sån förrän nu??).

Åh blir lite pirrig när jag ser mig själv och gravidmagen på bild.

Får se om det blir lite broderi den här veckan. Cirklar i så fall hehe. Jag är också sugen på att bli färdig med myskoftan så jag kan börja sticka bäbisgrejer :)

Weekly update. Some knitting and some painting.

Toodels!

No comments:

Post a Comment