Pages

Wednesday, November 30, 2016

5, 4, 3, 2, 1.


5 saker som gör mig glad
- hundar som bär saker i munnen (de ser så glada ut!)
- att busschaufförerna alltid vinkar till varandra
- regnbågar, alltid alltid
- när frukten jag suktat efter i flera dagar äntligen mognat
-  att vara ute när det är fint väder


4 saker du kanske inte visste om mig
- jag har spelat hundratals timmar World of Warcraft (och älskat det)
- jag har än så länge en viktelefon, du vet en sån som går att ringa och smsa med
- jag har bott i 6 olika städer
- jag måste alltid sätta upp håret när jag ska äta

 3 saker jag vill göra nån gång
- äta en sockerbeta
- åka till ett varmt land och äta jättemycket lokalt odlad frukt (var odlar de persikor liksom!?!?!?)
- jobba med något kreativt

2 saker jag kan se om och om igen


1 sak som jag knappt kan förstå
- hur det går att älska någon så otroligt mycket efter bara några ynka månader (fast egentligen borde jag väl förstå för det var ju samma sak med hennes pappa <3)

2 comments:

  1. Vilken härligt peppig lista! Omöjligt att inte bli glad. Och du, man behöver inte åka så värst långt för persikor. Räcker att åka till Vara och hem till min morfar som odlar persikor vid soligaste ladugårdsväggen ;)

    ReplyDelete